Cenník

V prípade online objednávky si


  • Vyber zariadenie z našej ponuky
  • Do predmetu, prosím, uveď, či ide o zálohu dát alebo opravu
  • V prípade opravy základnej dosky uveď okolnosti, ktoré mohli vadu spôsobiť (voda, pád na zem, ...)
  • Voliteľné: ak si želáš, aby sme ti telefón kompletne otestovali, uveď odomykací kód
  • Pri zadávaní e-mailu a tel. čísla, prosím, uveď taký kontakt, na ktorom si bežne zastihnuteľný
  • Ceny na stránke sú väčšinou približne odhadnuté, môže to byť menej aj viac. Najlepšie je ak nás kontaktujete telefonicky, 

    emailom, na Instagram/Facebook alebo nám pošlete/prinesiete zariadenie, pretože po diagnostike ti vieme povedať presnú sumu opravy.

Postup opravy


  • Po prijatí zariadenia ťa kontaktujeme, aby sme sa porozprávali o závadách a definovali cenu opravy
  • Je doležité povedať, že v prípade viacerých problémov (napríklad výmena batérie spolu s displejom), dostaneš zľavu na celú opravu
  • Ak nám pošleš svoj telefón na zálohovanie dát, odporúčame zaslať aj externé úložisko, ako napr. USB kľúč, na ktorý ti zálohu nahráme
  • Diagnostika zariadnie je zdarma, ak opravu vykonávame my. V ostatných prípadoch účtujeme poplatok 20 eur
  • Menšie opravy vykonávame zvyčajne do 3 dní, v problematickejších prípadoch to môže trvať aj 30 kalendárnych dní. O dĺžke trvania opravy ťa, samozrejme, vopred informujeme
  • Cenu opravy zaplatíš prevodom na účet alebo dobierkou