Servisné podmienky

Servisné podmienky


Upozornenie: poškodené a následne opravované zariadenie už nikdy nebude ako NOVÉ! Pri výmene resp. servise náhradných dielov môžu vzniknúť menšie nerovnosti, medzery medzi spojmi, malé oderky, znížená citlivosť ovládacích prvkov (tlačidlá ovládania, dotyková plocha alebo odlišnosti farebného vzhľadu obrazovky). Pri rozobratí zariadenia, ku ktorému bolo priradené vodeodolné IP krytie, nebude už nadalej vodotesné.

  • Diagnostika zariadenia je bezplatná. Po doručení zariadenia ťa budeme kontaktovať a informovať o možnostiach opravy a o cenovej ponuke. Tvoje údaje (fotografie, súbory, aplikácie) sa pri servisných opravách nestratia (ak by sa vyskytla takáto možnosť, budeme ťa ihneď informovať).
  • Opravené zariadenie ti pošleme späť zdarma, zaplatíš iba za cenu opravy formou dobierky alebo úhradou vopred na účet.
  • Je doležité povedať, že v prípade viacerých problémov (napríklad výmena batérie spolu s displejom), dostaneš zľavu na celú opravu
  • Ak nie je možné zariadenie opraviť, alebo ak zákazník nesúhlasí s cenovou ponukou opravy či s navrhovanou opravou, účtujeme servisný poplatok za diagnostiku zariadenia v sume 20 € vrátane poštovného.
  • Zariadenie môžeš zároveň bezplatne ponechať spoločnosti Ben-TEL na ekologickú likvidáciu, ak sa rozhodneš nevyužiť ani jednu z ponúkaných možností opravy.
  • Spoločnosť Ben-TEL nezodpovedá za stratu SIM ani za stratu pamäťových kariet. Najlepšie je, keď pred poslaním všetko odstrániš zo zariadenia, pri testovaní používame našu firemnú SIM kartu.
  • Upozorňujeme, že pri servisnej diagnostike môžu byť odhalené i skryté poruchy zariadenia. Ak by mali zvýšiť cenu vopred dohodnutej opravy, budeme ťa informovať o ďalšom postupe. (napr. zariadenie prichádza s nefunkčným displejom, po výmene displeja nefunguje Wi-Fi pripojenie)
  • Na náhradné diely použité pri oprave poskytujeme záruku 24 mesiacov. Záručná doba servisných úkonov sú 3 mesiace. Záručná doba sa na zariadenia poškodené tekutinami nevzťahuje.