Servisné podmienky

Servisné podmienky


Upozornenie: poškodené a následne opravované zariadenie už nikdy nebude ako NOVÉ! Pri výmene resp. servise náhradných dielov môžu vzniknúť menšie nerovnosti, medzery medzi spojmi, malé oderky, znížená citlivosť ovládacích prvkov (tlačidlá ovládania, dotyková plocha alebo odlišnosti farebného vzhľadu obrazovky). Pri rozobratí zariadenia, ku ktorému bolo priradené vodeodolné IP krytie, nebude už nadalej vodotesné.

  • Diagnostika zariadenia je bezplatná. Po doručení zariadenia Vás budeme kontaktovať a informovať o možnostiach opravy a o cenovej ponuke. Vaše údaje (fotografie, súbory, aplikácie) pri servisných opravách sa nestratia (ak by sa vyskytla takáto možnosť, budeme Vás ihneď informovať).
  • Opravené zariadenie Vám pošleme späť zdarma, zaplatíte iba za cenu opravy formou dobierky alebo úhradou vopred na účet.
  • Ak nie je možné zariadenie opraviť, alebo ak zákazník nesúhlasí s cenovou ponukou opravy či s navrhovanou opravou, účtujeme servisný poplatok za diagnostiku zariadenia v sume 20 € vrátane poštovného.
  • Zariadenie môžete zároveň bezplatne ponechať spoločnosti Ben-TEL na ekologickú likvidáciu, ak sa rozhodnete nevyužiť ani jednu z ponúkaných možností opravy.
  • Spoločnosť Ben-TEL nezodpovedá za stratu SIM ani za stratu pamäťových kariet. Najlepšie je, keď pred poslaním všetko odstránite zo zariadenia, my používame našu firemnú SIM kartu.
  • Upozorňujeme, že pri servisnej diagnostike môžu byť odhalené i skryté poruchy zariadenia. Ak by mali zvýšiť cenu vopred dohodnutej opravy, budeme Vás informovať o ďalšom postupe. (napr. zariadenie prichádza s nefunkčným displejom, po výmene displeja nefunguje Wi-Fi pripojenie)
  • Na náhradné diely použité pri oprave poskytujeme záruku 24 mesiacov. Záručná doba servisných úkonov sú 3 mesiace. Záručná doba sa na zariadenie poškodenie tekutinami nevzťahuje.