Zaslanie zariadenia na opravu

Zaslanie mobilného zariadenia poštou alebo kuriérom


  • V prípade, že k nám nemôžete prísť, môžete nám Vaše poškodené zariadenie zaslať poštou alebo kuriérom. Opravené zariadenie Vám pošleme poštou alebo kuriérom späť. Postačí, ak  vyplníte náš formulár, ktorý nájdete pod vybranom zariadením v cenníku. Ak tam Vaše zariadenie nie je, prosíme pred zaslaním nás kontaktovať.
  • Do predmetu, prosím, uveďte, či ide o zálohovanie dát alebo o opravu zariadenia.
  • V prípade opravy základnej dosky prosíme Vás o uvedení okolností, čo najdetailnejšie, ktoré spôsobili vadu (voda, pád na zem, iný servis, nevydarená domáca oprava ...). 
  • Aby sme predišli tomu, že po našej oprave sa vyskytnú chyby, odporúčame zadať Váš prístupový kód, ktorý by napomohol k rýchlejšej oprave Vášho zariadenia - vďaka tomu by sme mohli testovať pred zaslaním späť Vaše zariadenie a predišli by sme zybtočným reklamáciám.
  • Zariadenie je potrebné zabaliť tak, aby sa pri preprave nepoškodilo. Odporúčaným spôsobom je zabalenie do krabice, ktorá je zvnútra zaizolovaná s bublinkovou fóliou, aby sa v tej zbytočne nehýbalo a zaručili by sme s tým bezpečnú prepravu zariadenia. 
  • Stačí nám poslať iba zariadenie bez krabice a príslušenstva.
  • Keď telefón dorazí, po diagnostike Vás najprv kontaktujeme, dostanete od nás cenovú ponuku. Po Vašom súhlase začneme pracovať na Vašom zariadení.
  • Po úspešnej oprave zariadenia pošleme Vaše zariadenie naspäť na tú istú adresu, ktorú ste zadávali pri vyplnení formulára na dobierku alebo potom, čo ste previedli peniaze na náš účet a tie dorazili.