Zaslanie zariadnia na opravu

Zaslanie mobilného zariadenia poštou alebo kuriérom


  • V prípade, že k nám nemôžeš prísť osobne, môžeš nám poškodené zariadenie zaslať poštou alebo kuriérom. Opravené zariadenie ti pošleme poštou alebo kuriérom späť. Postačí, ak vyplníš náš formulár, ktorý nájdeš pod vybraným zariadením v cenníku. Ak sa tam tvoj typ zariadenia nenachádza, prosím, kontaktuj nás vopred.
  • Do predmetu, prosím, uveď, či ide o zálohovanie dát alebo o opravu zariadenia.
  • V prípade opravy základnej dosky uveď okolnosti, za ktorých sa poškodenie mohlo stať, pokiaľ možno čo najdetailnejšie.
  • Aby sme predišli tomu, že sa po našej oprave vyskytnú chyby, odporúčame ti zadať tvoj prístupový kód, ktorý by napomohol k rýchlejšej oprave zariadenia - vďaka tomu vieme tvoj telefón plne otestovať a vyhnúť sa tak prípadným ďalším reklamáciám.
  • Zariadenie je potrebné zabaliť tak, aby sa pri preprave nepoškodilo. Odporúčaným spôsobom je zabalenie do krabice, ktorá je zvnútra zaizolovaná bublinkovou fóliou, aby sa zabránilo otrasom a prípadným poškodeniam.
  • Stačí nám poslať iba zariadenie bez krabice a príslušenstva.
  • Keď telefón dorazí, budeme ťa po diagnostike kontaktovať s cenovou ponukou. Na oprave začneme pracovať až po tvojom súhlase.
  • Po úspešnej oprave zariadenia pošleme tvoje zariadenie bezplatne späť na adresu, ktorú si zadával pri vyplnení formulára na dobierku alebo potom, čo si previedol peniaze na náš účet a tie dorazili.