FAQ

  • Dekódujete zariadenia s blokovaným iCloudom? 

Nie, ani to nie je možné (kto tvrdí, že vie, nehovorí pravdu). Ak náhodou máš takéto zariadenie, rád by sme od teba vykúpili na diely. Dôležité však je, že existuje možnosť odblokovať určité modely iPadov. Ak to však chceš spraviť, musíš dokázať, že zariadenie bolo skutočne tvoje.

  • Opravujete iba Iphony a Ipady?

Áno, momentálne špecializujeme sa na opravu týchto dvoch typov zariadení od značky Apple.


  • Pracujete aj na čakanie?

Nie, nepracujeme na počkanie, keďže naša dieľňa nie je prístupná verejnosti. Niektoré drobné závady či výmeny však dokážeme urobiť “na počkanie”, vďaka čomu sa čas opravy skráti na max. 3 dni.


  • Môžem priniesť zariadenia aj osobne?

Áno, stačí nás kontaktovať telefonicky a dohodnúť si termín, kedy môžeš zariadenie prieniesť.


  • Koľko stojí diagnostika zariadenia?

V prípade realizácie opravy u nás je diagnostika zdarma. Cena samostatnej diagnostiky je 20 eur.


  • Koľko bude trvať servis môjho zariadenia?

Pri každom servisnom úkone máme zadaný odhadovaný čas opravy, ktorý sa odlišuje v závislosti od vyťaženia našich technikov a dostupnosti náhradného dielu. O aktuálnom stave servisovaného zariadenia ťa budeme informovať. Výmena displeja alebo baterky nepotrebuje veľa času, ale oprava základnej dosky a záchrana dát môže trvať aj približne 1 mesiac, keďže tieto opravy sú časovo oveľa komplikovanejšie.

V závislosti od urgentnosti opravy zariadenia sa líši aj cena opravy - za poplatok ti opravíme telefón aj v kratšom časovom intervale.


  • V akom stave je môj servis? Ako zistím, že je moje zariadenie už opravené?

Akonáhle obdržíme zariadenie, po diagnostike ťa budeme informovať o odhadovanom čase a o cene opravy.


  • Ako zaslať zariadenie na servis?

Využiť môžeš osobné doručenie, zaslanie poštou či prostredníctvom kuriéra. Opravené zariadenie ti zašleme kuriérom alebo poštou späť. Postačí, ak údaje a informácie o zariadení vyplníš do formuláru daného zariadenia.

Dôležité informácie pred zaslaním tvojho zariadenia:

  • Diagnostika zariadenia je zdarma v prípade realizácie opravy.
  • Akonáhle tvoje zariadenie obdržíme budeme ťa kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu.
  • Opravené zariadenie ti pošleme zdarma a zaplatíš iba cenu opravy vo forme dobierky alebo prevodu na účet.


  • Aký je rozdiel medzi záručným a pozáručným servisom?

Záručný servis je platný po dobu dvoch rokov od kúpy zariadenia, dovtedy sa zákonom vzťahuje záruka na tvoj zakúpený výrobok. V prípade, že si ideš uplatniť nárok na záručný servis, je potrebné prísť s dokladom o kúpe zariadenia, ktorý zároveň slúži ako záručný list alebo záručným listom, ako bol vydaný. Pozáručný servis sa vzťahuje na opravy, ktoré si zákazník uplatňuje po vypršaní záručnej lehoty alebo v prípade poškodenia vlastným zavinením.


  • Aký je technický postup pri oprave?
  1. Diagnostika telefónu
  2. Zistí sa rozsah a miera poškodenia
  3. Vypracuje sa cenový návrh a kontaktuje sa zákazník, či súhlasí s cenou opravy
  4. Následne po schválení začneme pracovať na vašom zariadení.


  • Nenašiel som na Vašom webe typ servisného úkonu, ktorý hľadám...

Pre informácie o type servisného úkonu, ktorý sa nenachádza v ponuke na našom webe nás, prosím, kontaktuj.