FAQ

  • Opravujete iba Iphony a Ipady?

Áno, momentálne opravujeme iba tieto dva typy zariadení od značky Apple. Dôvodom je, že chceme stopercentne opraviť všetky tieto zariadenia bez výnimiek.


  • Pracujete aj na čakanie?

Nie, nepracujeme na čakanie, keďže naša dielňa nie je prístupná pre verejnosť. Avšak Vaše zariadenie na opravu môžete nám poslať poštou alebo odovzdať osobne, ale musíte počkať pár dní na diagnostiku.


  • Môžem priniesť zariadenia aj osobne?

Áno, stačí našu firmu predtým kontaktovať telefonicky alebo osobne.


  • Koľko stojí diagnostika zariadenia?

V prípade realizácie opravy je diagnostika zdarma. Cena samotnej diagnostiky stojí 20€.


  • Koľko bude trvať servis môjho zariadenia?

Pri každom servisnom úkone máme zadaný odhadovaný čas opravy, ktorý sa odlišuje v závislosti od vyťaženia našich technikov a dostupnosti náhradného dielu. O aktuálnom stave servisovaného zariadenia Vás budeme prípadne informovať. Výmena displeja alebo baterky nepotrebuje veľa času, ale oprava základnej dosky a záchrana dát môže trvať aj cca mesiac, lebo tieto opravy sú oveľa komplikovanejšie.

V závislosti od urgentnosti opravy Vášho zariadenia sa líši aj cena opravy - za poplatok Vám opravíme aj v kratšom časovom intervale.


  • V akom stave je môj servis? Ako zistím, že je moje zariadenie už opravené?

Akonáhle obdržíme Vaše zariadenie, po diagnostike budete informovaní o odhadovanom čase a o cene opravy.


  • Ako zaslať zariadenie na servis?

Ak k nám nemôžete prísť osobne, môžete nám Vaše poškodené zariadenie zaslať poštou alebo kuriérom. Opravené zariadenie Vám zašleme kuriérom alebo poštou späť. Postačí, ak Vaše údaje a informácie o pokazenom zariadení vyplníte do formuláru daného zariadenia.

Dôležité informácie pre Vás pred zaslaním Vášho zariadenia:

  • Diagnostika zariadenia je zdarma v prípade realizácie opravy.
  • Akonáhle Vaše zariadenie obdržíme budeme Vás kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu.
  • Opravené zariadenie Vám pošleme zdarma a zaplatíte iba cenu opravy vo forme dobierky alebo vopred na účet


  • Aký je rozdiel medzi záručným a pozáručným servisom?

Záručný servis je platný po dobu dvoch rokov od kúpy zariadenia, dovtedy sa zákonom vzťahuje záruka na Váš zakúpený výrobok. V prípade, že si idete uplatniť Váš nárok na záručný servis, je potrebné prísť s dokladom o kúpe zariadenia, ktorý zároveň slúži ako záručný list alebo záručným listom, ako bol vydaný. Pozáručný servis sa vzťahuje na opravy, ktoré si zákazník uplatňuje po vypršaní záručnej lehoty alebo v prípade poškodenia vlastným zavinením.


  • Aký je technický postup pri oprave?
  1. Diagnostika telefónu
  2. Zistí sa rozsah a miera poškodenia
  3. Vypracuje sa cenový návrh a kontaktuje sa zákazník, či súhlasí s cenou opravy
  4. Následne po schválení začneme pracovať na Vašom zariadení.


  • Nenašiel som na Vašom webe typ servisného úkonu, ktorý hľadám...

Pre informácie o type servisného úkonu, ktorý sa nenachádza v ponuke na našom webe, prosíme kontaktujte nás.